Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

αναμορφώνω τους ανθρώπους

θέλω να με κρεμάσουν και δε θέλω καμία παρέμβαση από σας, από τη βρομερή σας φάρα. ξέρω πολλά για τον κόσμο και το ανθρώπινο χαρακτηριστικό του κακού. και δεν υποκρίνομαι, είμαι περήφανος που σκότωσα μερικούς και μετανιώνω που δε σκότωσα περισσότερους. αναμορφώνω τους ανθρώπους. είμαι ο άντρας που περιπλανιέμαι στον κόσμο κάνοντας καλό στους ανθρώπους. το σύνθημά μου είναι, λήστεψέ τους, γάμησέ τους και μετά σκότωσέ τους. αυτός είμαι. αναμορφώνω τους ανθρώπους. αν δεν σας αρκούν αυτές οι ομολογίες, έχω και άλλες για εσάς, πολλές. έχω ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο και έχω δει όλα τα μέρη εκτός από την Κόλαση, αλλά κάτι μου λέει πως σύντομα θα τη δω κι αυτή. αναμορφώνω τους ανθρώπους. όλοι εσείς, αστυνομικοί δικαστές, δικηγόροι, φύλακες, γιατροί, επιτροπές, συγγραφείς, ενώσατε τις δυνάμεις σας προσπαθώντας να βρείτε τη γιατρειά για το έγκλημα, τα αίτια και τα αποτελέσματά του. με όλη αυτή τη συσσωρευμένη γνώση και τη δύναμη που διαθέτετε δεν καταφέρατε απολύτως τίποτα, εκτός ίσως από το να κάνετε τα πράγματα χειρότερα. αναμορφώνω τους ανθρώπους. προτιμώ να πεθάνω με αυτόν τον τρόπο και αν έχω ψυχή, να καεί στην κόλαση για εκατομμύρια χρόνια. εξακολουθώ να προτιμώ αυτό από έναν παρατεταμένο αγωνιώδη θάνατο σε κάποιο μπουντρούμι ή σε ένα προστατευμένο κελί κάποιου τρελοκομείου. το μόνο ευχαριστώ που θα πάρετε από μένα εσείς ή το είδος σας για τις προσπάθειές σας είναι η ευχή μου να είχατε όλοι ένα λαιμό και να είχα τα χέρια μου πάνω του. αναμορφώνω τους ανθρώπους. περιμένω τόσο ανυπόμονα να χορέψω στην άκρη του σχοινιού, όσο ανυπόμονα περιμένει ο γαμπρός τη νύχτα του γάμου του. αναμορφώνω τους ανθρώπους. δεν πιστεύω στον άνθρωπο, το Θεό ή το Διάβολο. μισώ όλη τη γαμημένη ανθρώπινη φυλή, συμπεριλαμβανομένου εμένα. καταδίωξα τους αδύναμους, τους άκακους και τους ανυποψίαστους. ιδού το μάθημα που μου έμαθαν οι άλλοι, η ισχύς φτιάχνει το δίκαιο. αναμορφώνω τους ανθρώπους. βρίσκομαι μπροστά σε αλλαγές που δεν θα αργήσουν

(Το παραπάνω κείμενο αποτελεί συρραφή φράσεων από την απολογία του διαβόητου εγκληματία Carl Panzram, έτσι όπως αντλήθηκαν από τον τόπο eglima.wordpress.com, από τους «δράστες» του οποίου ζητώ την κατανόηση.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου