Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

βιβλιοπροτασεις

φιλος υπαλληλος σε βιβλιοπωλειο μου εκμυστηρευτηκε οτι απο ολα οσα ακουει απο τους πελατες του, αυτο που τον εκνευριζει περισσοτερο ειναι η ερωτηση "εχετε να μου προτεινετε καποιο βιβλιο για την παραλια;" ετσι, με κινδυνο να χασει τη δουλεια του, αρχισε φετος να δινει απαντησεις του τυπου "ναι, παρτε το πολεμος κ ειρηνη, που εχει κ δεικτη προστασιας 50" ή "θα σας προτεινα το εγκλημα κ τιμωρια, που ειναι κ αδιαβροχο" κ αλλα τετοια ομορφα. "ρε, μηπως εισαι λιγο υπερβολικος;" τον ρωτησα. "κ επειτα, εσυ δηλαδη δεν διαβαζεις ποτε οταν πας για μπανιο;" "οχι βεβαια", μου απαντησε. "μια φορα μοναχα εκανα το λαθος, αλλα μου την ειπε δικαιως η διπλανη παρεα, επειδη εκανα τοσο θορυβο γυρνωντας τις σελιδες του βιβλιου μου, που δεν μπορουσαν οι ανθρωποι να συγκεντρωθουν στις ρακετες τους που επαιζαν."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου