Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Τσεζάρια

Εν μέρει για να εξακριβώσω μια εποχή,
εν μέρει και την ώρα να περάσω,
την νύχτα χθες μπήκα στο γιου-πορν
μια τσόντα για να κατεβάσω.
Οι άφθονοι στύσεις και οι οργασμοί
εις όλες μοιάζουν. Όλες είναι κόπυ-πέιστ
και μίζερες αναπαραγωγές•
κάθε ξεκώλιασμα των αγγαρεία.
Αν πεις και για τες πορνοστάρ, κι αυτές,
όλες η Σύλβιες κ’ η Καταλίνες θαυμαστές.

Όταν κατόρθωσα επιτέλους κάπως να καυλώσω
θάφινα το λαπ-τοπ αν μια μνεία μικρή,
κι ασήμαντη, της Τζεζάρια
δεν είλκυε την προσοχή μου αμέσως.....

A, να, ήρθες συ με τα εξαίσια
βυζιά σου. Στο ίντερνετ λίγα
λινκς μονάχα βρίσκονται για σένα,
κ’ έτσι πιο ελεύθερα σ’ έπλασα μες στον νου μου.
Σ’ έπλασα μοιραία κ’ εξωτική.
Η καύλα μου στο πρόσωπό σου δίνει
μιαν ονειρωξώδη εμορφιά.
Και τόσο πλήρως σε φαντασιώθηκα,
που χθες την νύχτα αργά, σαν έσβυνεν
η οθόνη μου —άφισα επίτηδες να σβύνει—
εθάρρεψα που μπήκες μες στην κάμαρά μου,
με φάνηκε που εμπρός μου στάθηκες• ως θα ήσουν
μες στα καταχυμένα στούντια της Γκόλνετν Άι,
χλωμή και κουρασμένη, ιδεώδης εν τω πολλαπλώ σου οργασμώ,
ελπίζοντας ακόμη να σε σπλαχνισθούν
οι ανώμαλοι —που ψιθύριζαν το «Σακ μι μπέιμπι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου