Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

ακόμα λίγη ζάχαρη

Με έπιασε να κοιτάζω τω ζώδια. Ντράπηκα. Μου ζήτησε να της διαβάσω το δικό της. Δεν τα πιστεύω καθόλου όλα αυτά. Έτσι για πλάκα, καμιά φορά, τους ρίχνω μια βιαστική ματιά και μόνο. Άλλωστε, ποτέ δε δίνω σημασία στο δικό μου. Μόνο με τα ζώδια των άλλων συνήθως ασχολούμαι. Μήπως και έτσι, μέσω των αστρικών προβλέψεων, μπορέσω λιγάκι να κατασκοπεύσω τις ζωές τους. Τη ρώτησα και μου είπε πως ανήκει στον αστερισμό του λέοντα. Θα πρέπει να προσέξεις τη συμπεριφορά σου με τους ανθρώπους του άμεσου σου περιβάλλοντος. Ειδικά με εκείνους που παρά τη φιλικότητά τους, ξέρεις πως συντηρούν ανταγωνιστικά αισθήματα. Σήκωσα το κεφάλι μου και την είδα να χαμογελά. Ήπια λίγο καφέ και στην αφημερίδα μου επέστρεψα. Κι έπειτα, πρέπει να εργαστείς και να ασχοληθείς με τα οικογενειακά προβλήματα. Εκίνη άκουγε χωρίς να σχολιάζει. Πάνω στα δόντια της έπεφτε η μέρα με ορμή και κομματιάζοταν. Μόνο όταν της διάβασα πως πρέπει να φανεί κάπως επιφυλλακτική σε κάθε είδους δέσμευσει, είπε "πολύ αργά" και έβαλε τα γέλια. Ύστερα ζήτησα να μου φέρει λίγη ζάχαρη. Έφυγε κι όταν ξανάρθε πάλι στο τραπέζι μου, είχε μαζέψει πίσω τα μαλλιά της. Κρίμα! Ήταν πολύ πιο όμορφη πιο πριν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου