Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

ο προγραμματισμος

-καλημερα σας. να σας απασχολησουμε για δυο λεπτα;
-οχι, παιδια.. ευχαριστω. βιαζομαι λιγο..
-δεν θα σας καθυστερησουμε. πουλαμε αυτα τα ημερολογια..
-ημερολογια;
-ναι.
-του '16;
-ναι.
-το μισο '16 περασε, ρε παιδια.. μηπως να πουλουσατε του '17;
-ε.. το '17 αργει ακομα..
-τελος παντων.. οχι, ευχαριστω.. δεν θελω.
-ξερετε.. πουλαμε τα ημερολογια αυτα για να παμε πενταημερη.
-πενταημερη;
-ναι.
-τι πενταημερη, ρε; με δουλευετε; δεν εχετε εξετασεις τωρα;
-ε.. δεν λεμε για φετος. για του χρονου..
-συγγνωμη, πουλατε ημερολογια του '16 για να πατε πενταημερη το '17;
-ναι.
-καλα, τωρα δεν μου ειπατε οτι αργει ακομα το '17;
-ε.. ειναι ακριβη η εκδρομη κ αρχισαμε να μαζευουμε τα λεφτα απο τωρα.
-α, ωραια.. κ αν, λεμε τωρα, εγω αγορασω ημερολογιο, εσεις θα κρατησετε τα λεφτα μεχρι του χρονου κ δεν θα τα φατε στο μεταξυ..
-ε, οχι βεβαια.
-μπραβο, παιδια! αυτο θα πει προγραμματισμος.. ειστε παραδειγμα προς μιμηση. οχι.. μπραβο! δωστε μου τωρα ενα ημερολογιο.
-αληθεια; θα αγορασετε;
-οχι.. θελω να δω ποτε πεφτει το πασχα του χρονου για να κανονισω κ εγω τα δικα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου