Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

οι πρασινες ειναι καλυτερες

-τι σου οφειλω;
-τεσσερα ευρω κ σαραντα λεπτα.
-οριστε.
-πιο ψιλα δεν εχεις;
-πιο ψιλα απο πενταευρω;
-ε, ναι.. δεν εχω ρεστα να σου δωσω.
-ε.. ουτε εγω εχω πιο ψιλα.
-δεν πας σε κανεναν περιπτερο να χαλασεις;
-γιατι, εδω τι ειναι; δεν ειναι περιπτερο;
-σε αλλο περιπτερο, εννοω.
-καλα, κρατα το. αν ειναι ετσι, παω να ψωνισω απο αλλου.
-α, τωρα δεν γινεται.. το χτυπησα.
-καλα, δωσε μου κ μια σοκοφρετα.
-κοκκινη;
-πρασινη.
-πρασινες μας τελειωσανε.
-ε, δωσε κοκκινη.
-οι πρασινες ειναι καλυτερες, παντως.
-το ξερω.
-δεν πας πουθενα αλλου να παρεις πρασινη κ να μου παρεις κ μενα μια;
-να σου πω.. δικο σου ειναι το περιπτερο;
-οχι, του πατερα μου.
-χμμ.. κ το εχει αφησει σε καλα χερια, βλεπω.. 
-ε, τον βοηθαω οσο μπορω.. σπουδαζω κιολας..
-αληθεια; τι;
-διοικηση επιχειρησεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου