Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

μια παρτίδα

χθες το βραδυ γυρισα σπιτι κ μην εχοντας υπνο μπηκα να παιξω λιγο σκακι στο ιντερνετ. στο σαϊτ, που επισκεπτομαι συνηθως για αυτο το λογο, συχναζουν κυριως ευρωπαιοι παικτες, οποτε, επειδη ηταν σαββατοβραδο στη γηραια μας ηπειρο, δεν υπηρχαν κ πολλοι αντιπαλοι την ωρα εκεινη διαθεσιμοι. ανοιξα τραπεζι κ περιμενα για κανενα τεταρτο, μεχρι που εμφανιστηκε καποιος τυπος απο τη νορβηγια με το ψευδωνυμο "nihilist" (το δικο μου ειναι "legeon"). αφου παιξαμε 3-4 συντομες παρτιδες ο σκανδιναβος ειχε, φαινεται, ορεξη για κουβεντα κ βλεποντας τη χωρα καταγωγης μου, ανοιξε παραθυρο διαλογου κ με ρωτησε "τι κανεις, φιλε μου; πώς ειναι τα πραγματα εκει κατω;" αφου του εδωσα μια μαλλον βαριεστημενη απαντηση, θεωρησα σωστο να τον ρωτησω κ εγω με τη σειρα μου "κ εσεις εκει, ολα καλα; τι φαση εκει πανω;" "δεν ξερω", μου απαντα, "δεν ασχολουμαι κ πολυ τα τελευταια χρονια." "μπα, πώς κ ετσι;" τον ξαναρωτω. "ετσι, γιατι ειμαι φυλακισμενος.." "τι εννοεις;" "ειμαι ισοβιτης. ξερεις, εκανα κατι παρα πολυ κακο." νορβηγια, νιχιλιστ, ισοβιτης.. τι διαολο, με τον μπρεϊβικ παιζω σκακι τοσην ωρα, αναρωτιεμαι κ αν κ υποψιαζομαι οτι ο μαλακομαγνητης μου εχει χτυπησει παλι κοκκινο, δεν κλεινω το παραθυρο κ του προτεινω να παιξουμε ακομα μια παρτιδα, βαζοντας στοιχημα αυτη τη φορα. "τι στοιχημα μπορουμε να βαλουμε απο εδω;" ρωταει. "αν χασεις, θα μου πεις γιατι σε εχουν μεσα." "κ αν κερδισω;" "τοτε θα σου πω εγω γιατι ακομα ειμαι ελευθερος", του απανταω. "γαμωτο, εισαι παλαβος", μου λεει, " κ η νορβηγια δεν ειναι καν στην ευρωπαϊκη την ενωση.. ουτε με γκρεξιτ δεν μπορω να σε απειλησω." κ καπου εκει το ληξαμε. αλλαξα σαϊτ κ μεχρι τα ξημερωματα συνεχισα να παιζω αργες κ σιωπηλες παρτιδες με βαρετους κ αλανθαστους ασιατες αντιπαλους..

1 σχόλιο:

  1. Αυτοί οι αλάνθαστοι Ασιάτες αντίπαλοι είναι οι χειρότεροι. Εύγε Γιάννη :) Αλλά να πετύχεις Νορβηγό serial killer να παίζει σκάκι λίγο δύσκολο το βλέπω. Εγώ θα του πρότεινα τη σκακιστική νουβέλα του Τσβάιχ αν με ρωτάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή