Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

καταρχην vs καταρχας

-καλη σας μερα! σας τηλεφωνουμε εκ μερους της κοσμοτε..
-ποιας κοσμοτε; της εταιρειας;
-ε.. ναι.
-οκ, συνεχιστε!
-καταρχην, θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι για λογους ασφαλειας η κληση μας..
-καταρχας.
-οριστε;
-καταρχας ειναι το σωστο. το καταρχην σημαινει αλλο πραγμα.
-μαλιστα.. καταρχας λοιπον..
-εκτος αν θελετε πραγματικα να πειτε κατι αλλο κ εγω προτρεχω.
-ε.. ειστε ο κυριος ..;
-ειμαι, ναι. αυτον δεν καλεσατε;
-θα ηθελα, κυριε .., να σας ενημερωσω οτι..
-για μισο λεπτο, που βρηκατε το τηλεφωνο μου;
-μα σας ειπα, σας τηλεφωνουμε απο την κοσμοτε.
-αν θελει να μου πει κατι η κοσμοτε, να με παρει η ιδια, να της πειτε, κ να μην βαζει αλλους να κανουν τη βρωμικη δουλεια!
-μηπως ειναι ακαταλληλη η στιγμη; θελετε να σας παρουμε αργοτερα;
-ωχ! μην σας πιανουν τωρα τα ενοχικα σας! δεν προκειται να κανουμε κουβεντα ετσι..
-εν παση περιπτωσει, κυριε .., θα ηθελα να σας ενημερωσω..
-μπορω να σας κανω μια ερωτηση πρωτα, σας παρακαλω;
-οριστε;
-που θα κανετε πασχα;
-με συγχωρειτε, αλλα..
-εγω δεν εχω κανονισει κατι ακομα, αλλα ειμαι ανοιχτος σε καθε καλη προταση..
-ε.. συγνωμη..
-βεβαια, η αληθεια ειναι οτι δεν πιστευω, αλλα ενταξει το φολκλορ κ η παραδοση δεν με αφηνουν ασυγκινητο.
-συγνωμη, κυριε, αλλα..
-φτανει να μην μας τα χαλασει ο καιρος. αληθεια, τι θα γινει με αυτην την ανοιξη; τι λεει για αυτο η κοσμοτε σας;
-η κοσμοτε, κυριε, λεει οτι υπαρχουνε κατι λογαριασμοι που εχουν ληξει κ οτι αν δεν τους τακτοποιησετε μεχρι την παρασκευη..
-τι; δεν θα αναστηθει ο χριστουλης;
-καταρχην, η εγκαιρη εξοφληση των οφειλων σας προς την εταιρεια ειναι προϋποθεση για την..
-μπραβο, τωρα μιλατε σωστα.
-α, ωραια! θα τακτοποιησετε αμεσα, λοιπον, την οφειλη σας;
-οχι, δεν εννοω αυτο. ηθελα να πω οτι εδω το καταρχην κολλαει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου