Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

δεν ειναι ολες οι δερματοπαθειες ιδιες

-παμε για μπανιο;
-μπα.. αμα θελεις, παμε πιο αργα. αυτην την ωρα δεν μπορω.
-γιατι;
-γιατι εχω βγαλει λευκη κ δεν πρεπει να εκτιθεμαι στον ηλιο.
-λευκη; τι ειναι αυτο;
-δεν βλεπεις αυτα τα σημαδια που εχω στο προσωπο;
-κ τι; ειναι αρρωστια αυτο;
-ε, ναι.
-ελα ρε.. ενας ξαδερφος μου, που εχει ψωριαση, του κανει καλο ο ηλιος.
-ε, δεν ειναι ολες οι παθησεις του δερματος ιδιες.
-ενας αλλος ξαδερφος μου, που εχει μυκητιαση, του εχει συστησει ο γιατρος να κανει συνεχεια ηλιοθεραπεια.
-ε, στην λευκη δεν ειναι ετσι τα πραγματα.
-επισης, μια ξαδερφη μου, που εχει βγαλει εκζεμα..
-να σου πω.. γιατι δεν πας για μπανιο με τα ξαδερφια σου;
-ε.. δεν κανουμε παρεα. οποτε βρισκομαστε μονο για τις δερματοπαθειες τους μιλαμε.
-α, καταλαβα.. η σχεση σας ειναι τελειως επιδερμικη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου