Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

μοναξιες

-συγγνωμη, ψαχνετε κατι;
-ε, οχι.. περιμενω.
-τι;
-εναν φιλο.. γιατι ρωτατε;
-γιατι μενω εδω. κ εσεις τοσην ωρα ειστε εξω απο το σπιτι μου.
-ε, ετυχε..
-γιατι δεν πατε να περιμενετε παρακατω;
-γιατι; σας ενοχλω;
-οχι.. απλως μου φαινεται περιεργο..
-στο πεζοδρομιο ειμαι, κυριε. οχι στο σαλονι σας.
-α, συγγνωμη.. θελετε μηπως να περασετε κ μεσα για να περιμενετε τον φιλο σας;
-οχι, αλλα καλυτερα να περασετε εσεις. φτανει που με εστησαν εμενα. μην καθεστε τωρα κ περιμενετε κ εσεις μαζι μου.
-ο,τι θελω θα κανω. σε δημοσιο χωρο βρισκομαι.
-α, κοιταξτε να δειτε συμπτωση. κ εγω!
-οχι, εσεις ειστε εξω απο το σπιτι μου.
-αν καθισω να περιμενω στην διπλανη εισοδο, ειστε ενταξει με αυτο; ή σας ενοχλει να δινονται ραντεβου εξω απο σπιτια γενικοτερα;
-εαν δεν φυγετε, θα καλεσω την αστυνομια.
-κ δεν την καλειτε. εαν ερθει η αστυνομια πριν τον φιλο μου, τοτε θα καταθεσω κ εγω μηνυση για στησιμο σε ραντεβου.
-ε, καλα.. μπορει κατι να του ετυχε του ανθρωπου..
-κ κατεξακολουθηση, μαλιστα. αφου το ιδιο κανει καθε φορα.
-δεν νομιζω να υπαρχει τετοιο αδικημα.
-λετε, ε; εσεις για ποιο πραγμα θα με μηνυσετε, αληθεια;
-ε.. για το οτι με παρακολουθειτε.
-εσας; πρωτη φορα σας βλεπω.
-οχι εμενα.. το σπιτι μου.
-α, ωραια. παντα ηθελα να παιξω σε κατασκοπευτικο θριλερ.
-να τα πειτε στο δικαστηριο αυτα.
-ναι, κ σε δικαστικο δραμα.. δεν με χαλαει.
-ε.. ειστε ηθοποιος; καπου νομιζω οτι σας εχω ξαναδει.
-α, μηπως εσεις ειστε αυτος που παρακολουθει εμενα.
-με κοροηδευετε;
-οχι.. α, νατος! ηρθε.. σας ευχαριστω για την παρεα, παντως.
-α, ναι; παρακαλω.. φευγετε, δηλαδη; σιγουρα δεν θελετε να περασετε κ μεσα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου