Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

στον ογδοο

-ποιος ειναι;
-ναι, συγγνωμη.. μου ανοιγετε, σας παρακαλω;
-ποιος;
-σας παρακαλω, ανοιξτε μου. εχω ξεχασει τα κλειδια μου.
-που τα ξεχασατε;
-ε; τι που; μεσα.. στο σπιτι μου.
-ε, γιατι δεν πατε να τα παρετε κ χτυπατε τα ξενα κουδουνια βραδυατικα;
-μα αυτο θελω να κανω.
-ποιο αυτο; να χτυπατε τα κουδουνια; αλητης ειστε;
-οχι, κυρια μου. να μπω μεσα θελω, στο σπιτι μου κ να παρω τα κλειδια μου.
-να τα κανετε τι; να χαραζετε τα αυτοκινητα, ε; καλα σας καταλαβα.. ειστε αλητης. τωρα.. θα παρω την αστυνομια.
-καλα, αφηστε το.. θα χτυπησω αλλου.
-να μην χτυπησετε πουθενα. εδω ειμαστε ησυχοι ανθρωποι. δεν ενοχλουμε τους αλλους.
-μα το ξερω. κ εγω εδω μενω.
-που μενετε;
-στον ογδοο.
-ποιον ογδοο;
-τον οροφο.
-εχουμε ογδοο οροφο; αφου το ασανσερ μεχρι το 7 παει.
-εχει ακομα εναν μετα, αληθεια.
-ναι, ε; κ πώς πατε μεχρι εκει.
-με το ασανσερ μεχρι τον εβδομο κ υστερα με τις σκαλες..
-χμμ.. θα παω να δω αν λετε αληθεια. αν ειναι ετσι, θα σας ανοιξω. αν οχι, θα καλεσω την αστυνομια.
-οχι, μην μπαινετε στον κοπο. αφηστε το.. ενταξει, μου ανοιξανε.
-ποιος;
-μια κοπελα τωρα, εδω.. που εβγαινε.
-εβγαινε; κ που πηγαινε;
-ε, δεν ξερω. δεν την ρωτησα.
-τα κλειδια της τα πηρε ή θα μας χτυπαει μετα κ αυτη να της ανοιξουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου