Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

ελμπασάν

Για να τονώσω λίγο το έτσι κι αλλιώς πεσμένο μου ενδιαφέρον για αυτό το μουντιάλ, είπα να πάω να δω τον τελικό κάπου στα εξωτικά βαλκάνια. Το είπα στον φίλο στο βουλκανιζατέρ, την ώρα που τσέκαρε τις ρόδες μου, κι αυτός απόρησε:
"Γιατί δεν κάθεσαι εδώ, να δεις το ματς μαζί με την παρέα σου".
Μου θύμισε πως η παρακολούθηση της μπάλας είναι ένα σπορ πιο ομαδικό ακόμα κι από το ίδιο το ποδόσφαιρο.
"Θα έρθουνε δυο φίλοι μου μαζί", τον καθησύχασα.
"Εάν περάσετε από το Ελμπασάν, να πάτε από το ξαδερφάκι μου. Έχει καφενείο εκεί και δείχνει τους αγώνες. Έχει και ωραίο τσίπουρο", με συγκίνησε..
Στο μεταξύ το αμάξι μου, ανυπόμονο, άρχισε να μαρσάρει από μόνο του. Ευθυγραμμίστηκα, ζυγοσταθμίστηκα, μετρήθηκα σε ατμόσφαιρες.. Φεύγω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου